LÆRT NOE NYTT FOR Å SPARE TID

Jeg har idag lært noe nytt. Jeg har aldri prøvd dette før. For denne jenta fant nemlig ut lærte at det gikk an å kombinere trening med matlaging. Altså å kombinere å lage kyllinggryte og hvitløksbrød. Det er ikke avansert og da slipper man å vente på maten. Må jo uansett ha mat etter trening. Genialt.

Det som er greia er at jeg måtte kjører kortere pauser for å snu kjøtte og røre i gryta, men da holder pulsen seg oppe. Det er så bra!

Dagens trening var som følgende:

Utfall: 20 ×3

Knebøy: 10 ×3

Markøft: 15 ×3

Hip trush: 10 ×3

Skulder press: 10×3

Bryst press: 10 ×3

Biceps crul: 10×3

Dips på stol: 10×1 ( jeg er så dårlig i det. Målet er å bli bedre)

Situps: 10×3

En nedre mage øvelse hvor jeg ligger løfter bena opp og sakte ned. Husker aldri navnet på denne : 10×3

Vipps så var både gryta og brødet ferdig. Jeg var svett og kroppen sliten. Well done!

Glemte å ta bilde før jeg nesten var ferdig spist

Konklusjon: Veldig spennende og multitaske på denne måten. Se at det faktisk går Ann for å spare tid.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg