ROMPA MI! JEG ER SÅ GLAD I ROMPA MI!

 

Kroppen er en engangs kode og kan ikke brukes om igjen. Kroppen har du fått utlevert og det er den du skal leve med, for resten av ditt. Kroppen er derfor super viktig og ta vare på. Både innholdet og utsiden av den. Jeg vet dere er lei av kropps press, gjør ditt gjør datt. Ta en operasjon, bruk ditt og datt. Det er feil innvirkning for å få en bedre kropp. Du finner selv ut hva du vil med din egen kropp og hvordan du ønsker å behandle den. Bruk produkter du selv er fornøyd med og ikke svitsj med mellom hundre forskjellige. Bruk komfortabelt treningstøy og billig tøy er like bra som dyrt. Løper ikke noe raskere fordi om du har på nike i stedet for et billig produkt fra cubus. Det har ingen ting og si, men det handler selvsagt om å føle seg vell og kanskje føle at hvis man kjøper dyre merke klær for å trene i så føler man seg “vell” på en treningssenter.

 

Jeg har den siste tiden etter fødsel og all den bagasjen jeg bært på i fjor som jeg la igjen i fjor, brukt tiden på å få inn normale rutiner.

Det er jo selvsagt å komme i TOPP form så kroppen min klarer mer i hverdagen og yte mer både hjemme og på jobb. Det hjelper noe sinsykt og å trene både psykisk og fysisk. Jeg har ikke så ofte hvile dager, så kjører heller lettere økter inni mellom og tyngre. Jeg varierer veldig, men det meg. Hva som fungerer for deg, vet ikke jeg. Jeg har trent av og på siden jeg var 20 og før der var jeg aktiv heste rytter. Jeg er glad i å være ute på ski, men ski mulighetene har vært dårlig denne sesongen, så bedre tid til å fokusere på kroppens styrke og utholdenhet innendørs. Den har virkelig fått testet seg den siste tiden.

 

Selv om jeg trenger prøver å passe på hva jeg spiser, så spiser jeg alt med måte. Jeg er virkelig ikke så nøye på om jeg får i meg rikelig med proteien, kreatin, bcaa og alt som hører med. Jeg drikker en shake når jeg skal trene og bcaa putter jeg i drikke flasken under trening. Jeg kan godt spiste en pizza i steden for fullkorn ris og kylling. Om jeg vil ha fete kjøttkaker og skikkelig fet brun hjemmelaget saus med million karbohydrater så spiser jeg det. Jeg spiser sjokolade, potetgull og drikker brus. i dont care! Så lenge jeg er fornøyd med egen innsats og progresjon i treningen fungerer, får andre mene hva de vill. For det er et HAV av råd og tisp om du googler denne stormen.

Magefett og valker er helt ok, så lenge man er fornøyd i egen kropp. Jeg gikk trosalt gravid i nesten 22 uker i fjor også!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg