TABATA TRENING OG TØYING ER VIKTIG UANSETT HVOR MAN ER

Først vil jeg fortelle at jeg er glad i deg som stikker innom å leser om mitt liv i tekst. Setter en stor pris på deg. Det viktig for meg å fortelle det og jeg er alltid opptatt av å fortelle innimellom hvor mye jeg setter pris på hver enkelt.

Vi må ikke glemme i en trenings hverdag eller i den stille sittende hverdagen vi er i dag at det er viktig å tøye litt på muskulaturen. Det blir fort veldig stiv og som igjen kan gi sterke smerter. Det er virkelig ikke noe godt. Du trenger bare 10 min inni mellom eller hverdag om du gjør det. Jeg strekker alltid etter trening for å unngå å bli støl, ikke minst for å forebygge vonde muskler i form f.eks stiv nakke/rykk. Det finnes virkelig ikke noe vondere smerter en det.

Jeg kan godt lage et innlegg med mine tøye øvelser  og øvelser som jeg bruker, men da trenger jeg å vite om det er intersant, siden det tar veldig mye tid å lage det. Ingen av delen trenger man å gjøre på studio. Kan fint gjøres hjemme om man har litt utstyr.

Her kommer en liten smakebit:

I går hadde jeg en fantastisk tabata økt. Det er min treningsform som jeg liker best. Kombinere jeg to øvelser i en bolk. Det er 20 sekunder på og 10 sekunder hvile så ny øvelse. Så 20 sekunder på 10 sekunder hvile og tilbake til første øvelse. Jeg har egen listen på spotify der. Det er bare å søke “tabata” så kommer det masse. Veldig gøy og skaper en variert trening.
Jeg prøver 3 økter i uken. Jeg kjører en dag med overkropp, en dag med bein og en dag med løping. Har jeg mer overskudd kjører jeg flere økter i uken.

Husk at du trenger ikke treningsstudio for å gjøre litt utstrekking av kroppen. Du trenger bare gulvet ditt hjemme.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg